Velkommen til Onkels Madmekka

Onkels madmekka er tænkt som en let tilgængelig opskriftsamling over alle de lækre retter man roder rundt med i køkkenet, men bare aldrig får skrevet ned til senere brug. Bloggen skulle gerne inspirere til at udvide madhorisonten lidt, da den samme ret helst ikke skal postes mere end én gang. Jeg er ikke uddannet "i mad", men har tidligere brugt megen tid i køkkenet. Jeg håber fremover at denne blog, samt mit nyt køkken :-) kan inspirere mig til at bruge mere af den gode tid ved gryderne.

Jeg vil forsøge at lave varieret mad, og bruge for mig lidt mere ukendte fødevarer. Bloggen er ikke nogen kogebog skrevet med lynets hast, men jeg vil tilstræbe at poste inspiration til lækkerier i form af bl.a. brød, middagsretter, lækre drikke samt lækre frokost alternativer rugbrødsmaden med leverpostej.

Hvis du har en holdning til indholdet, er du meget velkommen til at give feedback...

God arbejdslyst i køkkenet, og bon appetit / Onkel

0 kommentarer:

Send en kommentar